Wikia

Er zijn op het moment vijf beschikbare universitaire cursussen in Horse Reality. De cursussen zijn allemaal beschikbaar vanaf de start hoewel de cursuslengte en prijzen verschillen. Nadat je klaar bent met de cursus, kun je een bedrijf starten. 

Kies wijs want je kunt maar een cursus volgen en een bedrijf starten. Wanneer je een bedrijf hebt, kan je geld verdienen door het verkopen van je service of handgemaakte spullen te verkopen.

Cursussenoverzicht

Moluculaire wetenschappen

Als je deze cursus hebt voltooid, kun je jezelf een wetenschapper noemen. Een wetenschapper kan zijn eigen laboratorium starten. Spelers kunnen hier hun paard's kleurengenetica testen of hun hengst's sperma.

Tijdens speciale evenementen kunnen wetenschappers soms vaccins creeëren of onderzoek doen naar een kuur voor een nieuw ondekte ziekte.

Paarden trainer

Als je deze cursus hebt voltooid, kun je jezelf een paardentrainer noemen. Een paardentrainer kan paarden trainen en breken van wilde paarden. Voor dat wilde paarden kunnen worden bereden moeten ze door strenge training van de paardentrainer.

Smeden en zadelmaken

Als je deze cursus hebt voltooid, kun je jezelf een smid noemen. De smid kan zijn eigen winkel starten waar die het paard's hoeven trimt en hoefziekten geneest.

Op een later moment, de smid kan de smid ook tuig en rijtuigen maken.

Dierengeneeskunde

Als je deze cursus hebt voltooid, kun je jezelf een dierenarts noemen. De dierenarts kan zijn eigen dierenkliniek beginnen. Spelers komen hier voor reguliere checkups en vaccinaties, hengsten kunnen worden gecastreerd en meer.

Paarden voeding & landbouw

Als je deze cursus hebt voltooid, kun je jezelf een paardenvoerproducer noemen. De paardenvoerproducer kan zijn boederij starten en kan daar zaden planten en planten laten groeien. Na het oogsten kunnen de gewassen en zaden gebruikt worden om verschillende soorten voer te produceren, die gekocht kunnen worden door spelers.

Overzicht

Hier onder kun je zien waar elke opleiding naartoe gaat. We hebben 3 typen bedrijven. Sommige geven services naar anderen, andere maken artikelen en verkopen die aan de winkel en sommige bedrijven doen beiden.

Bijvoorbeeld, de smid kan een service aanbieden aan spelers door hoeven te trimmen, terwijl het ook tuig kan maken en het verkopen aan de equistore.

Houd er rekening mee! Op het moment van schrijven, all maak onderdelen klaar zijn en toegevoegd, terwijl de service onderdelen dat nog niet zijn. We zullen dit waarschijnlijk geïmplementeerd in de eerste maand na de opening.

Opleiding Beroep Type Locatie Baan
Moleculaire wetenschappen Wetenschapper Geven van service en  ambacht Laboratorium Paarden testen en vaccins maken
Paarden trainer Paardentrainer Geven van service Rijschool Breken en trainen van paarden
Smeden en zadel maken Smid Geven van service en ambacht Smid Hoeven trimmen en creeëren van tuig
Dierenwetenschappen Dierenarts Geven van service Dierenarts Paarden behandelen
Paarden voeding & landbouw Paardenvoer produceerder Ambacht Boederij Produceren van paardenvoer